- W koszyku nie ma jeszcze produktów
- Wysyłka Za darmo!
- Razem 0,00 zł
- HRX
- Wyprzedaż
- KOLEKCJA 2024 - NOWOŚCI
- Wyposażenie samochodu
- Wyposażenie zawodnika
- Układ napędowy
- Części silnikowe
- Filtry powietrza
- Oleje i inne
- Oil Catch Tank / Zbiorniki odmy
- Szpery
- Sprzęgła
- Sprzęgła Xtreme Clutch
- Alfa Romeo
- Asia Motors
- Aston Martin
- Audi
- Austin
- Austin - Healey
- Bedford
- BMW
- CHERY
- CHRYSLER
- CITROEN
- CHEVROLET
- Dacia
- Daewoo
- Daihatsu
- De Tomaso
- Dodge
- Eunos
- Ferrari
- Fiat
- Ford Australia
- Ford USA
- Foton
- FPV
- Ford
- Geely
- GMC
- Great Wall
- Hillman
- Holden
- HSV
- Hummer
- Honda
- Hyundai
- ISUZU
- Iveco
- Jaguar
- Jeep
- KIA
- Lada
- Lamborghini
- Lancia
- Land Rover
- LDV
- Lotus
- Lexus
- Maserati
- Mercedes-Benz
- Mazda
- Mini
- Mitsubishi
- Nissan
- Opel
- Porsche
- Sprzęgła Xtreme Clutch
- Short shiftery
- Uklad paliwowy
- Układ chlodzenia
- Wydechy
- Układ dolotowy
- Układ dolotowy
- Układ elektryczny
- Układ chłodzenia
- Oleje i układ smarowania
- Oświetlenie
- Karting
- Simracing
- Serwis
- Odzież codzienna i akcesoria
- Rallycars for rent
Marka: easywrite
Easywrite rally - nakładka na kierownicę
EASYWRITE to nowe, opatentowane narzędzie do sporządzania notatek podczas zapoznania z trasą rajdu.
Otulina Klatki bezpieczeństwa RRS FIA 91 cm
-
Bezpieczeństwo transakcji
-
Terminowa dostawa
-
Możliwość zwrotu towaru
Otulina Klatki bezpieczeństwa RRS FIA Homologacja FIA 8857-2001 Długość: 91cm Kolor: Czarna Średnica rury: od 43 mm do 51 mm Otulina posiada taśmę samoprzylepną. Bardzo łatwo dociąć otulinę na dowolne długości. Wykonana z materiału niepalnego, absorbującego energię przy uderzeniu. Dobra jakość, porównywalna ze Sparco, Sabelt czy OMP. Zgodnie z załącznikiem "J" ARTYKUŁ 253 - 2017 8.3.5 Okładziny ochronne Te miejsca klatki bezpieczeństwa, które mogłyby być narażone na bezpośredni kontakt z ciałem zawodników muszą być obłożone niepalną otuliną zabezpieczającą. Wszystkie rury klatki bezpieczeństwa określone na rysunku 253-68 oraz wszystkie wzmocnienia dachu muszą być wyposażone w okładziny zgodne z normą FIA 8857-2001 typ A (patrz lista techniczna nr 23). Każda okładzina musi być zamocowana w taki sposób aby nie mogła się przemieszczać z stosunku do rury. Zastosowanie: We wszystkich kategoriach. Dla zawodów bez pilota, okładziny są obowiązkowe wyłącznie po stronie kierowcy.
Na razie nie dodano żadnej recenzji.